Tjejkväll och shopping

Igår efter jobbet körde jag in till stan o hämtade Marja o Sofia hemma hos Marja. Sedan körde vi till maxi o handlade hem lite varor. Väl hemma hos mig lagade vi till en god middag. Blev väldigt gott måste jag säga. Eller var det för att jag var så hungrig? När vi hade ätit kom Anna hem till mig också. Vi slingade Sofias hår. Åt sedan cheesecake, sjöng karaoke, satt o pratade skit o hade allmänt trevligt. Mycket lyckad kväll blev det iaf.

Sofia sov över hos mig till idag o tidigt på morgonen efter frukosten begav vi oss in till stan. Vi gick i affärer i flera timmar tillsammans med Marja o Anna med. Jag hittade ett par svarta skridskor (jippi!), 2 stickade tröjor, en nyårsklänning, svarta strumbyxor o 3 par trosor, så nu e jag 1500 kr fattigare. Vi åt lunch på 3G sen med. Jag åt bakad potatis med kyckling som vanöigt. Mycket gott!
Sedan avslutade jag med att gå på systemet. Köpte lite skumpa o cider att ha till nyår.

Nu ikväll har jag o Weronica hunnit gå 2.5 km i orionspåret med hundarna. Väldigt kallt var det ute, men det var uppiggande.

Här kommer lite bilder från igår:



Marja: redo att slinga sofias hår



karaoketime! Sofia trivdes så bra i min Barnens Gårds tröja



Söta Tilda



Söta Bella

Kommentarer
Postat av: Linda

Bara skridskor,varför köpte du inte hela utrustningen när du ändå var i farten?

2008-12-29 @ 19:25:01
URL: http://stragegard.blogg.se/
Postat av: Lina

Underbara små vovvar!!

Gott nytt år på dig!

Kram Lina

2009-01-04 @ 23:06:57
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0