Nya tag

Då var det redan dags för krille att åka o jobba. Ska köra honom till stationen om lite mer än 1 h. Vi ska hinna äta innan tåget går med. Lägger ut en bild på en glad KHK fan. Krille ville ju så gärna att jag skulle lägga in en bild på honom:P Idag möter KHK Helsingborg. Synd att vi inte kunde gå på matchen, men jag håller tummarna för dem självklart.

Jag har tjatat lite på Krille att han ska skriva i bloggen här med. Nu kommer han ju inte hem förrän om 16 dagar så kanske kan det bli ett nyårslöfte att han ska skriva i den nästa år:D haha...



Halsduken var förresten min julklapp till honom. Är mkt nöjd med den.

Har förresten semester imorgon. Någon som vill ut o gå en runda med hundarna då? Alla jobbar väl förresten.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0