Lite ledighet

Idag var det fullt ös på jobbet. Hade att göra hela tiden och eftermiddagen har jag stressat mig igenom. Hade så ont i huvudet när jag kom hem så jag la mig o somnade som vanligt. Väldigt skönt var det för huvudvärken hade gått över när jag vaknade. Steg upp o gjorde lite makaroner o köttbullar o sedan åkte jag o handlade i Jämjöhallen. Väldigt folktomt där ikväll måste jag säga. Så skönt. Skulle handla lite potatis o sånt men kom visst hem utan. Glömde bort det. Handlade lite godis i stället som jag har suttit o snaskat på nu samtidigt som jag har kollat på Anne på Grönkulla på tv:n. Det e ju 3 nya avsnitt som ska visas. I början var jag lite skeptisk, men nu efteråt måste jag medge att jag tyckte det var bra. Satt nästan o snyftade lite grann... Tog dock en halvtimme innan jag fick igång tv:n o hittade en kanal. Tur jag började en halvtimme innan det började så jag kunde se hela.
Imorrn e min enda lediga dag den här veckan. Känns tråkigt att behöva lägga den på att städa, men det e dock nödvändigt. hoppas på lite fint väder med så jag kan gå en runda med hundarna. Imorgon kväll ska jag ev. till mamma o äta lite julmat. Det ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tyckte också att Anne på Grönkulla var lite trög i början. har ju läst boken så hade höga förväntningar. Men den blev bättre i slutet.

Låter jobbigt att det ta så långt tid att få igång tv´n. What´s the problem?

2008-12-23 @ 14:55:21
URL: http://stragegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0