Kommande hockeykarriär?

Har nu varit hos mamma o ätit god julmat och lämnat hundarna. Åt så mkt så jag kunde knappt röra mig sen.
Väl hemma igen gick jag in på KHK:s sida o kollade lite. De har tydligen ett damhockeylag som har startat i år. Jag e riktigt sugen på att börja. Problemet är bara att jag inte har stått på ett par skridskor på säkert 10 år och jag vet inte ens vart jag har mina skridskor.. Ska kolla hos pappa om jag har dem där. Annars ska jag kanske köpa ett par nya svarta skridskor. Någon som e sugen på att följa med o åka skridskor nästa måndag? Det är öppet för allmänheten kl 13-15. Visst hade det vari coolt att börja spela? De flesta verkar dock vara 12-15 år, men jag ser ju så ung ut så det ska väl inte vara några problem, haha.. Vågar nog inte börja där ändå.. Jag e ju lite feg av mig som ni alla vet.. Såg att de hade spelat en match mot  killar födda-98 o förlorat med 8-0. Det måste innebära att de är rätt så dåliga så kanske skulle man platsa? Ja, det tål att tänkas på.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0