Hunduppdatering

Trevligt att det är så många som har undrat hur det har gått för hittehunden. Ringde till gubben som har hunden idag o frågade om det var nån som hade svarat på annonsen. Jo, det är en som har ringt o hunden är kanske hans. Han skulle förmodligen komma o kolla på måndag.. Hallå vadå kanske hans hund o vadå inte komma o titta förrän måndag?? Hade jag tappat bort min hund hade jag kört o hämtat den med en gång... Gubben hade iaf låtit hunden få komma in nu o det e ju huvudsaken att den har tak över huvudet. Jag börjar fundera på om det inte e gubben som vill behålla hunden ändå... Får vänta o se vad som händer, men jag hade gärna tagit hunden o tränat med den massor. Hade sett fram emot att ha en liten större hund som man kunde ut o springa med o träna lite med.

Har iaf jobbat idag. Somnade en stund som vanligt efter jobbet, men nu e jag pigg igen.

Kommentarer
Postat av: Gretha

Det var ju skönt att hunden fått komma in.

Kanske är bra att den är hos gubben iaf, för tänk vad hemskt om du blivit allergisk. Men förstår hur du känner. Puss puss

2008-12-20 @ 21:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0