Duktig

Idag har jag varit lite duktig må jag säga. Jag har gjort mina måsten. Började med att städa här inne vilket tog sin lilla tid. Har tvättat upp ett par maskiner med. Sedan åkte jag till Fågelmara. Jag,Karin o Noah gick en runda bort til pappa med hundarna. Det har ju verkligen varit superfint väder idag, men väldigt kallt. Ångrade mig att jag inte tog långkalsonger, mössa o vantar på mig. Har ju fått en supersnygg pumamössa av Christian. Ska snart till mamma o äta lite julmat. Imorgon ska jag ju jobba kväll o då har vi beställt planka från Cityhallen. Exakt en vecka kvar till Krille kommer hem. dags att planera inför nyår snart med. vet bara att vi ska ha 3-rätters. Några förslag på maträtter?


GOD JUL!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

En krämig potatisgratäng är ju aldrig fel, men vad vi skulle kunna ha till vet jag inte. Cheesecake kan ju vara gott till efterrätt!! Usch, jag tänker bara på mat.

2008-12-23 @ 20:31:28
URL: http://jennieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0