Tillbaka igen

Då var jag tillbaka igen efter ett långt uppehåll. Har varit en jobbig höst då först Tilda fick avlivas akut efter att ha blivit jättedålig helt plötsligt och bara några dagar därefter åkte jag på en lunginflammation, som höll mig borta från jobbet i 3 veckor. Har tagit lång tid att ta mig tillbaka och jag är inte riktigt 100 än. Nog pratat om det iaf. Barnen växer och Elsa har snart klarat av första terminen i förskolan. Nova har också blivit stor. De senaste två dagarna har hon varit sjuk så hon och jag har varit hemma och försökt få tiden till att gå. Vi har julpyntat lite mer idag och sedan har vi pysslat lite. Tänker hålla henne hemma imorgon med även att hon är bättre nu. Känns dumt att ta henne till dagis en dag innan helg. Bättre att hon får vila upp sig ordentligt.

Ikväll har jag tänkt kolla på när khk spelar på tv:n. Skönt att ha kvällen räddad. Krille är iväg på en kurs och kommer inte hem förrän imorgon kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0