Sjukstuga

Inte skrivit här på länge, men vi har typ varit sjuka hela tiden. Började med att vi var på leklandet för 1,5 vecka sedan. Dagen efter vaknade Nova med ögoninflammation o var förkyld o febrig. Lagom till jag skulle börja jobba igen fick Elsa ögoninflammation och jag blev förkyld. Jobbade trots min förkylning i måndags och sedan skulle jag vara ledig nu i 3 dagar. Igår var jag och klippte mig samt slingade mig. Valde att klippa av håret en rejäl bit. Igår när jag  kom hem var jag så extremt trött. Halsen är kass så jag kunde inte ens prata igår kväll. Idag vaknade jag med ögoninflammation och halsen är fortfarande kraxig så frågan är om jag kan jobba min helg nu. Så himla typiskt att bli sjuk nu när jag är lediga några dagar o vi kunde hittat på ngt kul tillsammans ju. O jag som precis hade börjat komma igång med min träning. Hann träna 1,5 vecka innan förkylningen slog till. Det är nog inte meningen att jag ska träna. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0