Sprungit

Häromdagen sprang jag mina 5 första kilometer utomhus. Sprang hela tiden, men dock väldigt långsamt. Igår när vi var i Kalmar passade jag på att köpa nya löparskor. Var tvungen att provspringa 4 km idag och det kändes bra. Var lite sugen på att anmäla mig till kristianopel runt ett tag, men inser att jag inte hinner träna ngt nu när krille åker o jobbar på fre igen. Imorgon ska vi göra kroppkakor, så ikväll har vi stått o skalat 13 kg potatis. Hann även med att städa här inne med, så imorgon kan vi ägna oss åt kroppkakorna plus att klippa gräset. 
Nästa gång krille kommer hem är det lövmarkmarknad och då ska vi hyra stuga i dahlskär över midsommar med. Dessutom börjar krille sin semester då😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0