Glad midsommar!

Igår tog vi som vanligt bilen och körde en liten runda. Vi hamnade i Torhamn och där stannade vi vid Torhallen. Köpte varsin glass och när den var uppäten körde vi vidare. Nästa stopp var i Gisslevik. Tänkte att barnen skulle få känna på vattnet, men det blåste för mkt och det låg massa tång vid strandkanten, så vi kunde aldrig ens känna på vattnet. Åkte sedan vidare till barnens moster Agnes där vi bara stannade en liten stund innan vi körde hem och åt. Efter maten bestämde jag och Linn att vi skulle åka till barnens gård, så hela eftermiddagen spenderades där. Trodde faktiskt barnen skulle somna tidigt igår, men det kom att dröja ända till kl 21 innan Elsa somnade och ytterligare en halvtimme innan Nova oxå sov 
Idag kommer krille hem och 6 veckor semester väntar honom nu. I eftermiddag åker vi till dalskär och stannar där i 3 nätter. Vädret verkar ju inte bli det bästa, men jag hoppas vi får det bra ändå. Ska ju dit med Linda, P-o o alla barnen också. På söndag när jag kommer hem ska jag in och jobba en natt, för det saknades folk på jobbet   
Hoppas ni alla får en riktigt trevlig midsommar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0