En ledig dag

Idag har jag varit ledig. Började plocka i ordning allt här inne och städade toaletten innan jag gick och la mig igår. Idag kl 8 fortsatte jag med att dammsuga och skura. Så skönt att ha det städat. Inte för att man kan tro att jag har städat här inne idag just nu, för det ligger leksaker överallt igen som vanligt. Vi var ute en liten stund innan idag. Vi har ju skaffat fadderbarn så vi var och postade några papper om autogiro. Elsa är eld och lågor angående fadderbarnet. Hon pratar ofta om att han inte har några kläder, mat eller leksaker, så vi måste ge honom pengar. Hans kort hänger på kylskåpet. Han är lika gammal som Elsa och bor i Zambia. 
Nova somnade under promenaden och sov sedan en hel timme ute på altanen. Sedan kom mamma och Percy på besök och jag har hjälpt henne ta närmare 200 bilder på garner. 
Ikväll har vi tagit det lugnt. Weronica har varit här en runda och tjejerna tog sig ett bad innan de somnade gott strax före kl 20. Imorgon är det jobb igen, men sedan väntar en ledig helg. Då är det kalas bland annat. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0