Helg

Oj vad fort tiden har gått sen krille åkte ut. Dagarna bara springer iväg när man jobbar. Igår var jag, mamma och barnen en runda i Kalmar. Hittade lite småsaker inne på Ikea. Skulle egentligen ha handlat en tallrikshylla, men de är ju alltid slut. Sedan var vi en sväng inne på modehuset. För en gång skull var det jag som hittade mkt kläder. Brukar alltid bli att man handlar massor till barnen istället. Efter Kalmar körde vi en runda till Nybro och hälsade på min moster. Är  säkert 5-6 år sedan jag såg henne sist. 

Idag ska vi på kalas vid 2-tiden, så det blir nog bara lugnt innan dess. Om vädret tillåter skulle jag vilja ut och gå en runda. Och sedan ska barnen badas och jag ska in i duschen. Har sedan 3 jobbdagar innan vi är lediga tors och fre. Krille kommer inte hem förrän fre kväll den här gången. Jag jobbar iaf 2 helger i rad nu. Dvs båda helgerna nu när krille kommer hem. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0