Själva igen

Åkte på den jävligaste maginfluensan jag någonsin varit med om i tisdags. Började kräkas vid 18-tiden och höll på att kräkas en gång i halvtimmen till kl var 00.30. Ibland gick det inte ens en halvtimme emellan. Kände mig halvdöd i onsdags och sov ett par omgångar. Igår tvingade jag mig själv att städa både över- och nedervåningen och sedan mådde jag pyton resten av dagen. Mådde så fruktansvärt illa och var trött. Idag har vi lämnat Krille på båten och sedan har vi bara lekt på barnens rum. Känner mig fortfarande lite illamående och har svårt att äta ngt. Hoppas på att jag ska känna mig piggare snart. Nova blev ju också sjuk men nu ikväll har det gått 48 h sedan hon kräktes sist så imorgon får vi träffa folk igen. Hoppas att vi ska få vara friska ett tag nu sen. Orkar inte med fler sjukdomar.

Elsa har verkligen kört all-in i em/kväll och har rivit ner varenda leksak som hon och Nova äger. Inte kan man tro att vi städade här inne igår iaf.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Usch men fyy.. går det maginfluensa nu med! :( Det är ju sååå jobbigt! Hoppas du får tillbaka dina krafter snart! Kram

2013-03-19 @ 14:24:44
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Amanda

Jättefin blogg verkligen! :)

2013-04-09 @ 13:31:17
URL: http://amandaaolund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0