Bra dag

Lite efter att jag hade hämtat Elsa på dagis ringde det ngn som ville köpa syskonvagnen, så nu har jag sålt den. Känns skönt. Hade ju ett tag 4 vagnar ståendes på altanen :P Efter det fick vi ett ryck och åkte till IKEA. Jag köpte nya mattallrikar, ny kökslampa och hyllor till barnens rum. Det blev en sväng inne på Modehuset efter, men barnen var trötta och gnälliga så därför blev det aldrig att jag köpte ngt.
Tycker att jag känner mig trött redan, så det blir väl till att sova snart. Barnen somnade för ca en halvtimme sedan.

Kommentarer
Postat av: Karin

Skönt att du blev av med vagnen och att handla upp pengarna:-)

2013-03-05 @ 18:25:47
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Kul att du fick den såld så snabbt och kul att shoppa upp pengarna på massa skoj! :) Kram

2013-03-08 @ 15:35:28
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0