Framme

Kom fram till Asker vid 14-tiden idag. Nova var trött sista halvtiden och gallskrek. Inte så lätt att stanna dock då det var full trafik förbi Oslo. Lägenheten är jättefin. De har precis gjort i ordning källaren på huset, så vi är de första som bor här. Alla nataffärer har stängt på söndagar, men vi hittade till slut en svindyr typ nära dej butik som hade öppet så jag kunde handla lite pasta och korv till middag och sen lite frukost till imorgon. Har även kört en runda ut till jobbet och kollat var det ligger. Jag ska köra dit själv imorgon och jag tror det är 6 rondeller dit så får se om jag hittar. Dock bara 4,5 km dit men jisses vilken terräng det är här. Backe upp och backe ner hela tiden. Vi bor högt upp och det var knappt vi orkade ta oss varken upp eller ner med vagnen när vi skulle ner till centrum. Imorgon blir det att handla igen när de vanliga mataffärerna har öppet och sedan ska jag jobba kväll. Hoppas jag överlever :)

Ngt annat positivt är att familjen som bor över oss har en dotter i Elsas ålder. Dock är hon bortrest en vecka nu, men sen kan de säkert leka med varandra.


Kommentarer
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Ser ju verkligen superfräscht ut!

2013-07-15 @ 10:58:28
URL: http://sussey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0