Äntligen

Trots få inlägg är det faktiskt en hel del som fortfarande kikar in på bloggen.

Dagen började med en tripp till stan där jag klippte mig och lade slingor. Blev nöjd. Så skönt att äntligen har fixat håret. Därefter blev det lunch på Michels och sedan gick jag på stan med TK och fick lite ärenden uträttade. Har inte gjort något mer vettigt sen idag. Fick förresten ett samtal från Norge om att de har fixat boende till oss nu. En stor 1:a i centrala Asker. Lät väldigt fin när han berättade om den så jag hoppas vi ska trivas där. Det börjar ju närma sig.
Har precis kollat på ett par avsnitt av dr quinn, men nu ska jag nig snart sova. Imorgon tar Oscar och Agnes studenten så då blir det att åka in till stan igen.


Kommentarer
Postat av: Tina (farmor)

Så glad o fin hon är...Kram

2013-06-12 @ 13:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0