Söndag

Idag är iaf Elsa piggare. Hon är rejält förkyld och har en envis hosta, men hon har iaf sluppit febern. Jag vaknade med halsont, men har ändå känt nig rätt hyfsad under dagen. Nu ikväll kom det tillbaka igen och näsan har börjat rinna med. 4:e gången jag är förkyld sedan mitten av november. Tycker att Novas näsa också har börjat rinna och hon låter täppt. Barnen somnade strax innan 21, men Nova har redan vaknat 1 gång och fick sig en slurk mat till och Elsa har vaknat 2 ggr pga hostan. Inte ens ngn mening att bära in Elsa i hennes säng inatt. Hon kommer vakna ett antal gånger inatt tror jag.
Vi får se om det blir ngt dagis imorgon.

Har glömt nämna att vi var i nättraby i torsdags och kollade på kakel till badrummet. Vi ville ha en offert på vad allt kommer gå på, så de ska komma hem hit 4 feb och kolla. Det är inte ens säkert att vi börjar med badrummet innan sommaren. Får se vad vi känner för. I sommar blir det ju helrenovering av hallen. Den färgen luktar en hel del, så vi kommer att få flytta upp och sova på övervåningen. Ingen hit när det är sommar att sova uppe för det blir så himla varmt, men vi får stå ut. Sedan ska vi inte göra mer med huset i år vad jag vet. Vi har gjort i ordning överallt sen typ. Jaja, nu blev det massa svammel bara. Nova har vaknat igen så jag får ta henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0