Skrivit CV

Idag har Linn varit här en runda och Krille har varit i Kalmar och fixat lite till Novas rum. Nu är det bara listerna kvar som ska köpas.

Har funderat ett tag på att söka jobb i Norge. Har tagit kontakt med det bemanningsföretaget jag åkte med 2008. Om jag kan åka i aug, vara borta 2-3 mån, ta med mig familjen och vara tjänstledig från jobbet så blir det nog Norge för oss. Idag ville de att jag skulle skicka ett CV, så passade på att skriva ett lite snabbt när Nova och Elsa sov. Det blev inte så långt och jag skrev inte med allt, men nu har jag skickat det iaf. Får se om det blir något. Jag får nog inte besked förrän lite närmare sommaren, men jag håller tummarna nu. Känner mig sugen på det här.
Krille får vara föräldraledig. Är jag knäpp med mina idéer eller?


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Hihi söt bild på Elsa! :)
Åh spännande med jobb i Norge.. Kram

2013-01-13 @ 12:22:43
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0