Imorgon

Imorgon kommer äntligen Krille hem igen. Ska bli skönt att ha honom hemma i 2.5 veckor och få lite hjälp. Förrförra gången han var hemma renoverade vi ju rummen och då höll Krille på med det över 1 vecka. Förra gången han var hemma var han bara hemma 1,5 vecka så jag har känt att det har varit extra tungt på sistone. Barnen har ju varit sjuka mkt och det blir stress stress stress om dagarna när de inte är bra och båda vill att man ska hålla i dem. Jag tappar vikt fortfarande ( känner mig hungrig hela tiden, men när jag väl ska äta får jag ej ner så mkt). Har iaf lovat både mamma och pappa att jag inte ska dra igång med några nya projekt på ett tag utan jag ska försöka vila upp mig nu när Krille är hemma. Det är nästan så jag har tappat lusten vad det gäller allt, så jag känner inte ens för att starta ngt nytt. Funderar till och med på att skjuta på badrumsrenoveringen tills nästa år.

Nä nu ska jag se om jag kan få Nova till att sova lite snart. Hon har en tand som är på väg upp så hon är lite gnällig. Får hoppas att vi får lite sömn inatt iaf.

Bilder från middagen med trötta och gnälliga barn:


Kommentarer
Postat av: Tina (farmor)

Ja, det är inte lätt med 2 sjuka barn. Man blir helt slut när man inte får sova på nätterna. Men nu hoppas vi att du vilar upp dig när Krille är hemma. Passa på och låt han ta barnen en del och passa på att även vila dig när om de sover middag. Kram på er alla.

2013-02-25 @ 23:02:54
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Skönt nu när Krille är hemma så ni kan hjälpas åt med barnen. Hoppas du får lite egentid eller bara lite mer sömn nu :) Kram

2013-03-04 @ 12:35:55
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0