Varit en runda på jobbet

Idag har jag och Nova varit en runda på jobbet. Jag har bett om att få semester hela juli, så nu hoppas jag att jag får det så vi kan dra till Norge i sommar. Imorgon hade vi egentligen 2 saker inbokade. Föräldrargrupp på BVC och föräldrarträff med jobbet, men tyvärr har båda 2 blivit avbokade. Hon på BVC hade råkat dubbelboka morgondagen så det blir på måndag istället. Och jobbet ska vi nog träffa nästa vecka istället. Får se om vi kan handla lite imorgon och sedan kanske vi kan ta årets första glass på glassiären med :P


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Vilka fina klänningar de har! =) Spännande med Norge! Vart är du annars och jobbar? Kram

2013-04-13 @ 22:24:21
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0