1 mån 16/9-12

Idag blir vår yngsta prinsessa 1 mån. Tiden har gått fort samtidigt som det känns som om hon alltid har funnits.
 
Krille och Elsa ligger och sover, så jag passade på att bada minstingen. Nu har även hon somnat, så hon sover så gott på min mage. Får halvligga och skriva:P Vid halv 3 styr vi kosan mot Linda. Jag ska vara där och kolla på KHK på tv medan de andra åker och kollar på matchen. Vi har ju inte Viasat här hemma, så det är därför jag ska åka dit och kolla på matchen där.
 




Kommentarer
Postat av: Göte Johansson

Fina bilder

2012-09-16 @ 12:24:42
Postat av: Karin

Vad stor hon har blivit.

2012-09-16 @ 14:22:48
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Oj redan en månad! Jissus man hinner inte med.. hon föddes ju typ igår ;)
Jättesöta flickor ni har <3 Kram

2012-09-18 @ 20:16:31
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0