Åt rätt håll

Jag tror äntligen min förkylning börjar gå åt rätt håll. Visserligen har jag blivit väldigt hes idag, men jag känner mig piggare. Har varit och tagit pk idag så nu håller jag tummarna att värdet ska vara bra. Tråkigt väder är det ute, så man vill bara hålla sig inne. Längtar till imorgon då Krille kommer hem. Ska bli så himla skönt. Jag har känt mig sugen på att storstäda här innan, men den känslan kanske försvinner innan helgen. Rätt så omöjligt för mig att städa några längre stunder när jag är hemma själv då Nova är mkt vaken om dagarna.

Ha en trevlig helg om jag inte skriver mer innan!


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Åh hoppas det! Ha en trevlig helg! Kram

2012-11-09 @ 21:11:26
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0