Tråkig dag

Vilket tråkigt väder det har varit idag. Vi har inte ens kunnat vara ute. Elsa o jag råkade somna redan vid 10 idag till saltkråkan. Sov dock inte så länge. Var sedan en runda hos Weronica o hälsade på. När kl var 16.30 var Elsa trött igen o somnade en timme. Eftersom hon har sovit 2 ggr idag resulterade det i att hon inte somnade förrän 22 ikväll. När hon väl somnade började jag städa här inne. Hann göra i ordning i köket, vika ihop tvätten som var i torktumlaren, städa toaletten nere samt dammsuga o skura här nere. Blev precis klar. Dammsugaren som vi köpte är verkligen jättetyst, så stänger man sovrumsdörren hörs den knappt in. Tror jag ska börja städa om kvällarna när Elsa sover. Går så mkt fortare o det tar inte så mkt energi från en. Imorgon blir det att städa sovrummet o byta sängkläder innan jag drar till jobbet för att jobba min sista dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0