Lång natt

Det blev ev lång natt. Vid 3-tiden vaknade Elsa och jag lyfte över henne till vår säng. Märkte att hon blivit förkyld. I säkert en timme låg hon bara och skrek och var arg här inne. Pillade sönder mina öron med gjorde hon. Hon somnade till slut om på mig så jag har legat och sovit i en och samma ställning i flera timmar vilket ledde till att jag hade så ont i höften så jag kunde skrika idag på morgonen. Trött på hundarna är jag också. Igår när vi kom hem så ställde sig Elsa och hoppade i en hög med vatten på golvet här inne. När jag undersökte saken närmare såg jag att det var hundkiss hon stod och hoppade i. Hundarna är ju så envisa att inte kissa ute när det regnar. I vilket fall som helst tvingade jag ut dem en liten sväng igår kväll. Tror ni det hjälpte? Nä, Bella har kissat i hallen och Tilda har kissat i Oscars säng. Blir man glad då eller? Det får bli en städning här inne sen när Elsa har somnat.

Bara 2 dagar kvar nu till Krille kommer hem till oss och på fredag beger vi oss till kolboda där vi har hyrt stuga över midsommarhelgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0