Trött

Oj vad trött jag är nu. Elsa somnade närmare 22 idag och efter det har jag suttit och beställt doptackkort. Inte lätt att välja färg, storlek på text etc. Har iaf fått iväg beställningen. Imorgon ska Elsa till dagis igen efter den här envisa vinterkräksjukan. Jag och Nova ska köra till Berndt och lämna lite julklappar. Sedan är det nog städning som står på schemat. På onsdag ska jag träffa Tk och Sofie (gör ett nytt försök den här veckan och hoppas att vi håller oss friska nu). Har bokat tid för vaccination på tors för Nova. Bara en månad för sent, men bättre sent än aldrig ju. Ska även ta blodprov på tors med, så ska försöka baka in det i samma besök så jag slipper fara till vc 2 ggr under samma dag. 
 
Fick dopkorten igår av Erica och de var jättefina. Kul för Nova att ha sen när hon blir äldre. Nä, ska nog leta upp sängen snart, för ögonen vill inte riktigt hålla sig öppna.
 
En koncentrerad Elsa:)

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Hoppas ni håller er krya nu!
Usch ja svårt att beställa kort o så :) Men kul att få! Kram

2012-12-18 @ 21:40:30
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0