Vårdcentral och sjukhus

Idag har man besökt sitt andra hem igen. Först var vi på vårdcentralen och vägde den lilla. Vägde prick 3800 g idag så en del går hon ju upp även om det känns som hon kräks ut allt. Sedan blev det hem att äta lite lunch innan jag skulle till AK-mottagningen på sjukhuset för waraninfo. Ska börja med waran ikväll för första gången. Ska fortsätta med mina fragminsprutor tills pk-värdet ligger över 2. Ska ta nytt prov på tors så minst 3 sprutor har jag kvar att ta iaf.

Nu verkar det som Elsa har somnat. Ska skicka efter lite kläder till henne, så tänkte sätta mig en stund nu vid datorn och fixa det plus lite annat.


Kommentarer
Postat av: Agathe

Hej Caroline! Det va det värsta att du ska börja äta waran o allt, men det är väl bara tillfälligt? Var glad för att din lilla väger 3800g. Min donna väger bara 3500g o hon är 6v gammal, snackar om att kräkas upp allt:( Tydligen var hon komjölksallergiker...men nu e allt bra igen:) Hoppas ni ha det mysmys kramisar från agge

2012-08-28 @ 11:43:42
URL: http://www.acas.blogg.se
Postat av: Karin

Hur mycket var pk värdet

2012-08-28 @ 17:48:19
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Härligt att hon verkar öka i vikt iaf. Men så tråkigt för din del, hoppas du slipper biverkningar och sånt. Krya på dig!
Då börjar Krille jobba på fredag.. skönt att det bara ät en vecka till en början!Kram

2012-08-28 @ 21:34:47
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0