Helg

Då var det helg igen då. Jag jobbade kvällen igår och dagen idag. Mina två lediga dagar blev bara jobb ute i trädgården. Krille hade visst tagit ett kort på mig när jag var ute och kämpade med ngn stubbe, haha. Vilken fin stil man har :P


All häck är iaf borta, så nu återstår det bara att plantera den sista biten av häcken och sedan ska vi så lite ny gräsmatta på vissa ställen.

Elsa och jag har haft en kväll för oss själva då Krille är på hockey. E somnade nyss, så jag sitter här och kollar igenom alla fina bilder som Krille har tagit på Elsa idag. Verkligen fina höstbilder. Imorgon är jag ledig, men jag har lovat mamma att hjälpa henne på Påryds marknad. Sedan är det jobb på sön kväll så ngn direkt ledighet blir det inte.
Bjuder på några av Krilles kort från dagen:





Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad duktig du är ska bli roligt att komma ner o se hur fint ni har gjort. Vilka underbart fina bilder på Elsa och hon är ju så otroligt söt o fin. Nu längtar man verkligen ner till er alla. Kram på er.

2011-10-07 @ 21:48:11
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Hahaha vilken go bild på dig ;) Den satt hårt kan jag tänka mig! Hoppas du fick bort den sen :)



Vilka fina höstbilder på Elsa :)



Kram!

2011-10-08 @ 10:02:35
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0