Tacos och vedstapling

Idag körde vi in till stan på förmiddagen. Fick tag i ett halsband på Hallbergs. Snacka om prisskillnad. Hade jag väntat på Guldfynd skulle jag fått ge 600-700 kr. Idag betalade jag endast 258 kr för kedja, hängsmycke och gravyr. Och då är det ändå äkta silver. Billigt och bra tycker jag. På torsdag ska det vara klart så får väl ta mig en runda till stan då med. På hemvägen blev det handling på Maxi. Lagade sedan tacos till middag, som jag bjöd Weronica, Agnes och oscar på. Efter middagen blev det att stapla ved borta hos Weronica i ca 3 h. Vi hann verkligen mycket. Tog emot att sluta när vi inte hade så mkt kvar, men Elsa var så ledsen på slutet.
Vi har haft en bra dag med andra ord. Jag gillar ju när jag har saker att göra hela tiden. Imorgon får det bli att klippa gräset om det är fint väder.




Kommentarer
Postat av: Weronica

Tack för god mat och för hjälp med veden :)

2011-06-14 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0