Lövmarknad

Idag började dagen på värsta tänkbara sätt. Jag hde tydligen somnat ifrån när Elsa ammade inatt. Vaknade kl 5 av ett gallskrik. Elsa hade ramlat ner från sängen på golvet. Hon landade på huvudet och ryggen. Hon skrek ett tag och sedan var allt bra igen. Jag vågade aldrig gå och lägga mig igen ifall om att hon hade fått hjärnskakning. Kl 7 somnade vi dock ett tag i sängen igen. Elsa har mått prima resten av dagen, så jag antar att hon inte slog sig så mkt. Man får så dåligt samvete när ngt sådant händer bara.
Vi körde till båten kl 8 och hämtade Krille. Vi körde sedan hem en snabbis och åt lite sedan körde vi in till babyproffsen och köpte den röda vagnen innan det blev lövmarknaden en stund. Orkade bara gå där inne och trängas en kort stund. Elsa fick en Barbapapaballong och ett par foppatofflor. Nu har vi gått en runda med den nya vagnen och Elsa somnade så gott i den.
Imorgon är det ju midsommar. Vi ska fira den på två ställen. först hos pappa och sedan hos Bengt.

Ha en trevlig midsommar på Er!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Skönt att det gick bra. Det hände samma sak med Hjalmar en gång när han var liten. Jag trodde Sven låg på sin sida men han hade inte gått och lagt sig så Hjalle damp ner på golvet på hans sida. :(

2011-06-23 @ 20:37:17
Postat av: Anonym

Stackars Hjalle

2011-06-23 @ 20:40:07
Postat av: Och stackars Elsa

2011-06-23 @ 20:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0