Kristianopel cup

Idag har Elsa och jag kollat på fotboll halva dagen. Elsas kusin Julia spelade. Tror det var 6 mål hon gjorde på 5 matcher idag, så det är ju helt klart godkänt ;) Lite synd bara att det har blåst så mkt, men det har ju inte regnat iaf. Längtar till torsdag morgon då Krille kommer av båten. Vet inte om det blir lövmarknad direkt eller om vi åker in lite senare. Krille jobbar ju natten, så det beror lite på hur pigg han är. Har faktiskt inte varit på lövmarknaden på flera år. Tycker jag alltid har jobbat. Det är väl inte så mkt att ha egentligen.
Krille nämnde häromdagen att han kanske ville skaffa en husbil om några år, så jag blev ju eld och lågor och började kolla på internet på husbilar direkt. Det är farligt att säga ngt högt till mig, hehe.

Tänkte jag skulle köpa en sittvagn till Elsa snart. Vi har ju hennes barnvagn, som kan bli en sittvagn med, men jag tänkte köpa en liten mindre och smidigare. Har fastnat för Emmaljunga Scooter. Någon som har erfarenhet av den och vet om den är bra? Såg att den är från 6 månader, så det är ju perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0