Huvudvärk

Igår följde jag med Agnes till sjukhuset för att besöka hennes farmor som ligger där. Passade även på att besöka kirurgen för att kolla upp lite inför nästa månad då jag ska jobba en helg. Efter det kom Elsas farmor med flyget från Kiruna, så vi var och hämtade henne vid Angöringen. Elsa har sovit extremt lite i 2 dagar nu, så det är väl därför jag har drabbats av konstant huvudvärk. Igår sov hon 1 gång på hela dagen och sedan vaknade hon många gånger inatt ändå.. Idag sov hon 45 min på förmiddagen och ca 15 min i bilen på vägen hem från stan. Har ju varit i stan och hämtat mitt fina halsband idag. Mycket nöjd. Passade på att boka klippning och slingning på onsdag. Har inte gjort ngt med mitt hår på evigheter. Jag kommer ju aldrig iväg någonstans själv.

Idag är det bara 1 vecka kvar till Christian kommer hem. Då får vi 6 hela veckor tillsammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0