Sprungit i regnet

Idag har vi inte gjort så mkt jag o Elsa. Vi var en runda på maxi och handlade lite. Sedan gjorde vi bakad potatis med skinröra till. Weronica och Agnes kom och åt här idag. Trevligt med middagssällskap. Agnes och jag har varit ute i 30 min ikväll och sprungit/gått. Vi hann inte vara ute i mer än 10 min förrän himlen öppnade sig. Snacka om att vi var rejält blöta när vi kom hem. Inte en trasa på kroppen var torr. Tur att Weronica passade Elsa, så hon slapp följa med oss ut i ovädret.  En kladdkaka på Sött & Salt i kristianopel har vi med hunnit med ikväll.

Satt och kollade på resor lite innan. Krille var sugen på att fira sin födelsedag utomlands. Det lutar åt Fig tree bay på Cypern, så är fler intresserade av att följa med är det bara att säga till. Vi ska väl boka resan snart isf. 21 maj åker vi om det blir av. Hade varit kul om man hade varit några.

Nä, nu ska jag snart lägga mig. Sover så dåligt om nätterna numera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0