Fin vårdag

Vädret idag var ännu finare igår. Helt underbart att vara ute nu ju. Det blev inte riktigt som planerat idag. Har velat ha ner vår tall i 2 års tid och idag gav äntligen Krille med sig, så nu är den borta. Pappa kom med motorsågen och hjälpte oss. Jisses vad grenar den hade. Tog flera timmar att bära undan allt. Sedan ringde mamma och bjöd oss på kroppkakor nu ikväll. Så himla gott var det!

Jag fattar inte var dagarna tar vägen. Känns som Krille bara har varit hemma i ett par dagar typ och nu på fredag åker han redan igen. Hinner inte med känner jag. inte visste jag att man skulle få fullt upp som mammaledig. Man vill ju hinna med så mkt när man är ledig.

Ska snart lägga mig. Är redan trött. Imorgon kommer Krilles farsa och Eva på besök:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0