Besöksrekord

Kul med så många läsare varje dag. Att en tjock mage kan göra så många nyfikna. Blir fler bilder framöver, men det får bli först när Krille kommer hem. Det är svårt att ta kort på sig själv. Idag har den nog varit extra livlig, för jag har känt den "sparka" vid flera tillfällen. När man jobbar har man aldrig tid att känna efter.
Dagen blev inte riktigt som jag hade planerat. Karin, Noah och tim kom och hälsade på mig så då hjälpte Karin mig med att lägga upp mina gardiner på altanen, så nu är det klart iaf. Sedan blev det en runda till lekplatsen med eftersom Noah gärna ville dit. Tur att Karin kommer och hälsar på mig ibland så jag får lite gjort här hemma.

Ikväll har jag varit och kollat på fotboll. Rödeby förlorade dessvärre med 13-2. Frågade Oscar om han trodde att Rödeby skulle ha vunnit om jag hade spelat med dem (jag tror ju på att jag fortfarande är duktig på fotboll och har bra kondis, haha). Ja, för du hade ju sparkat ner alla ungarna fick jag till svar. Hmm, vet inte om det var bra eller dåligt... Blir så sugen på att börja spela fotboll igen. Kanske till nästa sommar? Vill bara spela i ett korplag som inte tar det på så stort allvar.

Snart blir det sängen. Väntar bara på att det ska bli lite kallare i rummet. Har precis öppnat mina fönster rakt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0