Fortfarande förkyld

Kände mig halvt som halvt död när jag vaknade idag. Hoppas verkligen att förkylningen ger med sig snart. Har trotsat förkylningen och städat både uppe och nere idag, så jag känner mig nöjd. Jobbar bara 3 dagar den här veckan. Börjar med att jobba 2 kvällar i rad nu. Nästa vecka jobbar jag 4 kvällar och 2 dagar. Får se fram emot mina sovmorgnar iaf. Kanske får jag även semester nästa lördag. Har ansökt om det iaf för annars missar jag ju dopet. Får se om jag har fått ngt svar imorgon.

Imorgon får man lön förresten. Det är ju nice. Får försöka att inte göra av med alla pengar för att vi ska ju lägga lite handpenning på bilen med.

Kanske kan det bli lite skridskoåkning till helgen om kylan håller i sig. Hade varit kul för nu var det ett tag sedan man åkte o man får ju passa på när det e kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0