Trött

Var uppe en sväng vid 4 idag o körde Krille till tåget. Sedan var jag hemma till 5 igen. Somnade om i 2 h o sen gick jag upp eftersom det skulle komma en o kolla på vårt kök idag (han som ska tapetsera). Jag måste beställa hem tapeter nu med först bara... Ska se om mamma kan följa med mig efter jobbet imorgon och kolla på tapeter. Jag vill inte beställa själv. Vill ha lite smakråd först. Sedan har typ granntjejen varit här inne ettt par tre timmar... Hon springer ut o in med hundarna hela tiden, går omkring o bär Tilda, ger dem mat hela tiden o så typ.. Man blir lite trött då.. När jag hoppade in i duschen kände jag att hon var o ryckte i handtaget. Tur att jag hade låst tänkte jag då..  Efter ett tag kände hon igen på handtaget o sen frågade hon varför det var låst? Ja, vad tror hon? Brukar dom inte låsa hemma kanske? Jag vill väl inte har några ungar i badrummet när jag duschar. Hon tröttnade nog på mig till slut för hon har gått hem nu iaf. Men hon kommer nog tillbaka imorgon. Vad har jag gjort för ont mot världen?

Snart ska jag iväg o jobba. hade behövt sova ett par


Kommentarer
Postat av: Tina

Men Carro man ska vara snäll mot de små barnen. Det är väl trevligt när de kommer och hälsar på. Men varför ska de alltid komma när man helst vill och behöver vara lite för sig själv....

2009-06-29 @ 08:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0