Nakenfis

Ja, vad ska man säga om hockeyn igår? Ren jävla otur. Khk gör ett par missar som Oik gör mål på. Det kunde lika gärna blivit seger till Khk. Tyckte den nya målvakten var bra o det gör ju inte mindre ont att titta på honom eftersom han ser bra ut med:D Domarna, om man nu kam kalla dem för det var totalt jävla värdelösa. De dömde inte rättvist. Jag tror alla reagerade på hur de dömde. Bara att hoppas att Oik förlorar ngn av sina matcher o att Khk vinner resterande. Vinner khk serien lovar jag att jag ska springa naken utanför telenor Arenan!

Bara 5 dagar kvar till krille kommer hem. Ska bli skönt att slippa vara ensam.
Ska snart iväg till jobbet. Jag hoppas på en lugn kväll. Nu ska jag äta makaroner, som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaha, va säger Ni. Ska vi skrapa ihop lite pengar till en muta till Olofström, dem är ju i behov av cash sägs det. Det vore ju värt lite att få se Carro springa naken och vifta på baken ;D

2009-01-22 @ 17:48:33
URL: http://stragegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0