Lediga dagar

Nu har man snart varit ledig 2 av 3 dagar. Så skönt att slippa jobba:P
Igår var vi uppe på Strågen och åkte skridskor. Har lite ont i benen idag faktiskt. Kan ju säga att man inte var så duktig på att åka skridskor längre. Har en hel del kort på skridskoåkningen från igår, men nu sitter jag på den bärbara datorn så det e lite svårt att lägga upp bilder..
Linda o jag skulle iaf spelalite hockey, men vi var lika dåliga båda två. Vi täffade inte ens puckan, haha... Får skylla på att klubban var felhokad.

Idag har vi bara varit hemma o tagit det lugnt. Går inte att hitta på så mkt utan bil. Vi har spelat lite o sen kom Jennie, Sven o Arvid en runda. De letade efter Svens vigselring som han tappade här på nyårsafton, men utan resultat tyärr. Bara att hoppas på att den dyker upp någon gång. Jag hade precis påbörjat maten, men tyvärr hade de inte tid att stanna o äta. Det blev iaf hasselbackspotatis, ryggbiff o beasås. O till efterrätt gjorde jag en blåbärspaj. Mycket mumsigt alltihop.

Jag undrar vad man ska hitta på imorgon.. Någon som har nåt förslag?
Nu ska jag nog kolla lite på tv.

Kommentarer
Postat av: Linda

Givetvis var det klubbans fel. Blev sugen på att köpa nya skridskor jag med. Var på Coop idag och höll i en klubba. Den var mycket lättare än de vi hade. Så det måste har varit klubbans fel...

2009-01-04 @ 20:25:55
URL: http://stragegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0