Inatt e jag din

Just denna kvällen för 5 år sedan var jag o Patricia på Piraten. Inget ovanligt att vi höll till på Piraten på fredagar o lördagar, men just den här gången träffade jag Krille för första gången. Klockan var över 12 när vi träffades, så på Alla hjärtans dag såg vi varandra första gången.
Blev inte av med honom därefter o tur e väl kanske det. Kom att dröja ca 1.5 mån innan vi blev tillsammans dock.

Idag har jag bara suttit vid datorn hela dagen, så nu har jag ont i huvudet. Vet inte vad man ska hitta på annars. Tycker lite synd om mig själv med eftersom man sitter själv hemma på en fre, men det e det kanske fler som gör. Vad ska alla hitta på imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0