One day more to go

Har legat i sängen o kollat på Lilla huset på prärien sen jag kom hem från jobbet. Har haft en hemsk huvudvärk som inte ville ge med sig. Tog iaf Alvedon till slut o nu sitter jag o frossar i mig pepparkakor med ädelost.
Då återstår det en jobbdag kvar innan man är ledig i 2 dagar. Det blir nog lugna dagar skulle jag tro. Har bara tisdagen uppbokad, så iaf en lugn måndag.

Var extremt hungrig när jag kom hem idag o jag hade verkligen tur att pappa hade gjort kroppkakor idag, så det var bara att äta direkt när jag kom hem. Tack så mycket!
Förresten, jag undrar vad folk har haft för sig i Jämjö inatt? En bil låg i diket och det låg postlådor, kartonger o snöstolpar på vägen tidigt idag. Sedan så jag att det var ett staket som ngn hade tagit sönder.. Såg inte att det stod ngt om det i tidningen idag iaf.. Skulle inte förvåna mig om det var ngn som körde rattfull. Hur hamnar man annars i diket på en 50-väg?

Hoppas alla får en trevlig lördagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0