Några dagar senare....

Nu har det gått ett par dagar sedan jag skrev visst.. Är inte så duktig på att uppdatera. Vi var iaf i Kalmar sist när jag skrev. Var typ i de flesta affärer runt IKEA. Shoppade på IKEA lite smått o gott som vanligt. Sedan hittade jag en MP3 spelare på Mediamarkt. En skitsnygg rosa faktiskt med färgdisplay o med inbygda högtalare. Sedan i förgår var pappa hos oss och vi spenderade några timmar med att ta bort stubbar.
Igår rullade vår bil närmare 40 mil. Blev en heldag i Tosselilla med syskon och syskonbarn. Jag var rätt trött när jag kom hem. Men vi hade kanonväder hela dagen så det var mycket trevligt.

Idag ska vi hämta våra tapeter som har kommit nu o sen ska vi handla lite. Ett ont måste.
Sen får jag se om det blir beachen eller om det blir mer arbete här hemma i trädgården. Ser ut som vi har haft storslakt bland buskarna här hemma.

Imorgon ska jag på räkfrossa med gamla jobbet. Hoppas på fint väder då med.

Kommentarer
Postat av: Tina

Det sägs att man ska koppla av när man har semester, men det verkar som ni har fullt upp.

2009-08-07 @ 14:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0