Hemkommen

Nu har man precis kommit hem från jobbet. Det var lugnt ikväll. Behövde bara torka lite skit. Imorrn däremot har vi en jävla massa prover... Nästan på varenda en. O sen har jag en vårdplanering så det finns nog att göra imorrn. Ser fram emot tisdagen då jag e ledig. Vet ju vad jag ska göra iaf.. STÄDA!! Hoppas på att vädret blir bra så man kan vara ute o gå lite med hundarna med. Nä, nu ska jag ta mig en kransbit som blev över från igår när Jennie o Sven var här. Sedan väntar sängen o sen ny rolig dag:S

Kommentarer
Postat av: Linda

Städa, det låter väldigt ambitiöst tycker jag!

Det är bättre du gör lite julgodis och smaskar på;)

2008-12-22 @ 11:20:49
URL: http://stragegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0