Intest

I torsdags hade jag intester på boitcampen. Överlevde, men det var grymt jobbigt. Idag har jag inplanerat ett stationspass men kände mig lite halvt förkyld när jag vaknade, så ska känna efter lite först hur jag mår. Träningen är mellan 10-11 och sen måste vi hem snabbt som tusan för att duscha och äta innan jag ska lämna Elsa hos oscar som ska följa med henne på simskola och sedan ska jag lämna Nova inne på torgbackens förskola i stan. Med andra ord är det jobb som väntar i eftermiddag. Har grym träningsvärk från i tisdags så jag vet knappt om jag kan genomföra ett pass idag, haha. Var ute och gick med pappa igår i fågelmara, så 4,5 km kan jag plussa på träningen med. 
Igår var jag och barnen inne i stan också en runda förresten. Vi gick i en hel del affärer och fikade på 1364. Fika går alltid hem hos oss. Jag tog en smoothie dock. 
Nä, nu ska jag känna efter lite till om jag tror att jag kan träna eller inte. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0