En liten uppdatering

Då var oktober månad också snart slut. Vi började månaden med att åka till Turkiet 1 vecka med syrrans familj. Varmt o skönt o barnen trivdes kanon. De spenderade ett antal timmar i poolen varje dag. Barnen gillade inte havet, men jag tyckte det var underbart. Lite lagom vågor och ca 29 grader. Kommer definitivt åka utomlands med barnen igen. 
Sedan kom vi hem och Elsa fyllde 5 år helgen efter. Det blev kalas på både lördagen och söndagen den helgen. Ett släktkalas på lördagen och ett barnkalas på söndagen. Sedan jobbade jag några dagar innan jag o brorsan åkte till Ullared och köpte julklappar, så nu är jag nästan färdig med dom med. 
Ja, det var väl oktober i stora drag. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0