Nytt år och 72 pass...

Vi hade en fantastisk julafton med god mat och trevligt sällskap. Nyårsafton jobbade jag dagen, så vi firade själva här hemma på kvällen med 3-rätters. Krille har varit hemma i 6 veckor och det har varit helt underbart. I fredags åkte han ut igen och jag har jobbat helg så barnen har varit på nattdagis vilket har gått bra. 
Över jul hade jag ett träningsuppehåll på 15 dagar och frossade i massor med godsaker, framförallt choklad, så det var väl inte det bästa för figuren. Har iaf kommit igång med träningen igen och nu har jag gjort 72 pass sedan jag började 2 sept. Inte så mkt egentligen men med juluppehållet och med uppehåll när jag var i ystad och jobbade är jag ändå ganska nöjd. Märker ju själv att jag tar tyngre vikter nu om inte annat. Förut orkade jag inte göra ens 1 armhävning på tårna, men nu kör jag 12 x 4 när jag tränar. Knäböj har jag 7,75 kg vikter, 1 i varje hand, så visst går det framåt iaf. 
Imorgon är vi lediga så jag hoppas på att vädret blir fint så vi kan gå till ngn lekpark iaf. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0