2 veckor

Vår fina lilla Nova har fyllt 2 år och jag har hunnit jobba 2 veckor. Ja, det är väl ungefär det som har hänt sen sist jag skrev. Krille åkte ut o jobbade igår igen, så nu får jag o barnen slå ihjäl 2 veckor själva, men det ska nog gå bra. Nästa vecka jobbar jag 5 dagar. Kommer att jobba helgen och då ska barnen vara på torgbackens förskola. Vi ska börja med inskolning imorgon. Hoppas att de kommer trivas där. Känns lite lättare nu, när jag kan jobba helger även när krille är ute och jobbar. Det innebär fler lediga helger tillsammans med hela familjen. 
Synd att det ska regna idag. Hade tänkt åka till barnens gård annars. Det är ju sista helgen de har öppet. Jaja, får se vad vi hittar på. Min lillebror pratade om att komma, så kanske kan jag passa på att städa lite o sen kan vi hitta på ngt kul. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0