Snart 1 vecka

Ända sedan Krille åkte har Elsa varit på sitt trotsigaste humör. Hon vet att jag måste kolla Nova hela tiden så hon hinner på så mkt skit hon bara hinner. I söndags eller måndags var det så tråkigt väder så jag kände att jag hade fått nog av att vara hemma. Tänkte att det är bättre att lägga mina lediga dagar på sommaren så man kan hitta på ngt roligt med hela familjen. Vi funderar ju lite smått på husvagn så då kan man ju vara ute mkt med den i sommar isf. I vilket fall som helst kollade jag upp möjligheten att börja jobba och jag fick grönt ljus av både dagis och mitt jobb så nu ska Nova börja på inskolning 30 sept och jag ska börja jobba 14 okt. Sedan jobbar jag till slutet av april tror jag och är ledig till 1 sept är tanken. Tror det blir bra det här även om jag hinner ångra mig många gånger om att jag ska börja jobba tidigare. Jaja nog pratat om det.

Idag har vi haft kanonväder så när jag hade hämtat Elsa på dagiset tog vi Weronica med oss och drog till stranden här i jämjö. Vi åt lunch på stranden och bara njöt av vädret. Elsa stortrivdes och ville inte åka hem igen. Tanken är att vi ska dit imorgon igen om vädret är fint och om min förkylning inte blivit värre. Det är så avkopplande.

Imorgon är det bara 1 vecka kvar till Krille kommer hem igen. Det ser vi fram emot.

Tack så mkt Hanna för alla kommentarerna. Tyvärr är jag dålig på att svara. Ska försöka skärpa mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0