Halvtid

Imorgon har Krille redan varit hemma halvtid. Tiden går så fort när han är hemma. Igår begav jag mig inåt stan för att kolla upp tatuering på people. Slutade med att jag bokade tid och betalade bokningsavgiften på 500 kr så nu kan jag inte ångra mig. Hoppas och tror att det blir bra iaf. Idag fick vi åka till veterinären med Tilda som har kissat inne några dagar nu, så förmodligen har hon fått en UVI. Tog en odling på urinen, så får svar imorgon. 
Annars är det inte så mkt som händer nu. Myser en massa med tända ljus. 



Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Såå fint! Och så himla mysigt nu när man tänder ljus och mysbelysning! Kram

2013-10-02 @ 21:51:58
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0