Kräknatt

Novastackarn blev magsjuk inatt. Kräkte ner både hennes säng och vår, så idag har tvättmaskinen gått varm här hemma. Hon är piggare nu, men tyvärr har hon fått ögoninflammation med. Fick droppar utskrivet direkt då vi hade problem att bli av med ögoninflammationen sist vi hade det. Elsa och Nova har ju närkontakt titt som tätt och sen klänger de på mig sen. Hoppas salvan hjälper lite snabbt så jag kan jobba på torsdag helst. 

Har hunnit putsa alla fönster här nere och hängt upp lite julgardiner under idag och igår. På fredag ska jag leta upp alla stakar och på lördag tänder jag dem. Kan inte vänta till söndag, haha. 



Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Å fy stackarn <3 Hoppas hon blir frisk snart och att ni andra klarar er! Skönt att kommit en bit på vägen vad det gäller adventfix.. själv fick jag 3 fönster putsade idag. Inte mkt man hinner med me två små! Kram

2013-11-25 @ 22:47:45
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0