Jag erkänner

Jag erkänner att jag redan har satt upp stakar o stjärnor ikväll och tänt dem. Förr i tiden väntade jag alltid med att tända tills den riktiga dagen, så i år är jag extremt tidig. 
Idag har först mamma varit här på besök och då passade jag på att städa lite här inne medan hon passade barnen. Sedan har Oscar varit här en stund ikväll med. Novas ögon såg rätt ok ut idag på morgonen tyckte jag, men nu var de återigen lite kladdiga. Att det aldrig kan gå över bara. Båda barnen har precis somnat så jag tror jag ska roa mig lite nu med att slå in presenter till adventskalendern. 



Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud så söt hon är som en liten docka
Kram Sandra (från jobbet)

2013-11-29 @ 15:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0